Lördag!

Nu är julfirandet över, vi firar jul med systern och hennes make och mamma på julafton, sen juldagen var sönerna hemma med sin respektive. Då blev det julklappar, det saknade jag på julafton, då min övriga familj bestämt att vi inte ska byta julklappar med varandra. Nästa år ska jag bestämma, jag vill ha julklappar på julafton!!!
Nu fick jag då vänta en dag, och det var okey... fick så fina saker av mina barn, precis sådana som jag behöver.
Igår slängde vi all julmat, jag klarar bara inte av att äta mer av den, känner att jag nästan får sura uppstötningar av det. Så igår blev det Pizza, den satt som en smäck runt höften.

Idag har vi sålt Mattias bil, tack o lov, den har stått några månader på blocket nu, inte så bra att försöka sälja just nu i dessa tider. men det gick ju bra till slut.   

Challe (Mattias katt) var här idag och inspekterade granen, gick sådär  bra, julbocken var ju ganska farlig och för att
inte tala om tomten som stod jämte, vilken stil han har katten.

Fick precis mail av våra kompisar som är i Phuket, åkte igår, de har druckit champange som stod i rummet när de kom fram, honey moon, som de sa, bara det att de varit gifta i sådär 25 år eller nåt. Ja ja, vad är väl den soffa på köpmangatan en dag som denna.  

Vi spelade TP tidigare idag och jag vann för första gången i mitt liv!!! Järnspikar var glad jag blev. Sen ville jag inte mer, måste få vara i detta moodet ett tag nu.


....and the winner was GIT!!!
 
Kram till er alla
Git


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0