Nyårsmeny!

Nu har jag vilat upp mig i 8 dagar (så lääänge sen är det sen vi kom hem från semestern) och i morgon är det dax att gå till jobbet igen. Lagom att värma upp med 2 dagar och sen är det fest med gänget.

Bara en sak, vi vet inte vad vi ska bjuda på för nyårsmeny! Hur svårt kan det vara att hitta ett recept någonstans? Jag och Thomas är inte så förtjusta i skaldjur och alla (nästan i alla fall) är hummer. Är det inte hummer så är det oxfilé, det är gott men jag tycker inte om att göra vid det, oxkött har en speciell doft, som jag inte riktigt gillar. Ja, då är det inte mycket kvar. Jo, det är det men jag har liksom inte hittat det ännu. 
Var runt i affärerna idag för att leta upp tidningen "Allt om mat", slut överallt, det är tydligen mer än jag som har problem.  Visst, jag kan leta på nätet också, men jag vill gärna en tidning och titta i när det gäller matlagning. Vi kanske har någon tidning på jobbet i morgon som jag kan titta i. Annars finns det säkert någon där som kan ge mej goda tips!! Alla tips är välkomna! (utom då de ovan som jag inte är så  förtjust i)

Snart dax för "Mission impossible 3", är han snygg eller?!  Har redan sett en gammal goding på film idag, slöade i soffan och sappade fram till "tjejen som föll overbord", Kurt Russel, helt ok att vila ögonen på. Nä, nu ska jag se om snyggingen på ovanvåningen vill se filmen med mej.

Se hela bilden
Kurt Russel

Kram på er alla!
Git

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Hej vännen, god fortsättning

Kan ni inte köra whiskyflamberad fläskfile, enkelt o supergott. Hör av dig om du vill ha receptet.

När kommer ni till Tollarp och hälsar på????

Hälsa Kalle, kramisar

2008-12-29 @ 18:03:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0