Flyttklar!

Igår flyttade vi mamma till en servicelägenhet, äntligen, hoppas bara att hon nu tar hissen ner och hälsar på de andra som bor där, hon känner de flesta, men hon tycker att de är så gamla och gaggiga, mamma är "bara" 84 år, härligt med den inställningen!

Flytten började kl 08.30 vi var åtta stycken, och blev klara med ALLT 19.00! Gissa om jag var fokuserad? Kände mej som en dirigent, jag har ju iof planerat allt under ca 2 veckor, så jag hade det mesta klart för mej. Och resultatet  blev en mycket nöjd mamma (som inte hittade sitt nattlinne) och åtta stycken totalt utsletna nära och kära. 

Ikväll kommer Pillan o Mange! Ska bli jätte kul och sitta och tjattra om allt! Grill och annat står på menyn. 

Kalle ropar att det är min tur att ta ut hunden, jag tycker inte det är tur, men det är klart jag måste också dra mitt strå till stacken när det hunden. Yyyl, ojdå nu är det bråttom, stackarn jag kommer direkt.

kram
Git  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0