STOR städning

Lite skit i hörnen är bättre än en rent helvete sägs det. Vet inte om jag håller med, för nu har jag städat uppifrån och ner i 2 dagar. Det känns så härligt att ha kommit igenom detta. Nu har Kalle semester också, så nu kan vi njuta tillsammans. Körde sonen till - ja någonstans i skogen utanför Häradsbäck. På vägen dit säger han när vi är utanför Baldershage, stanna här vid detta trädet, sist jag var i Balders (ca 2 månader sedan) gömde jag en kasse öl vid detta trädet, ska bara kolla om den är kvar... Å gissa, jo den låg där, helt makalöst.

Håller på å packa, vi åker till våra goda vänner på Öland, som inormala fall bor i Vietnam, har inte träffat dom på ett år, men det känns inte så länge. Så då blir det lite grillat a la Canada på kvällen, gitarren åker fram lite senare, jogging tur 07.30 på morgonen och sen hem och äta frukost eller hur Goverde?  Morgondopp? Nädu, det är för kallt! Ser fram emot att få träffa er igen.

Måste fixa en musmatta också, just nu liggger där ett vitta A4 papper som någon har tejpat fast i skrivbordet och skrivit "musmatta" på, ser för yngkligt ut!

Sov gott

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Hej Git... hoppas ni haft det riktigt skönt på Öland. Ses snart /Å

2008-07-25 @ 09:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0