Fredag, fredag världens bästa fredag!

Efter lunchen när jag gick tillbaka till jobbet, fick jag nästan samma tankar som Magnus Uggla lider av, nämnligen "har jag stängt av spisen"? Var lite lagom sen, så jag hade inte tid att vända, vilken känsla att pressa sig att gå mot jobbet och ändå känna en stark vilja att vända om och kolla, mycket märkligt. 

Visst är det? Veckan har gått snabbt som attan. Helst plötsligt är det helg! Högg tag i städspannen och körde igång. Undrar hur man räknar om det med stegräknar programmet? Det var ett ordentligt träningspass.  Hämtade sedan hem mat från närliggande restaurang, skönk ner i soffan och slog på tv:n Åh va de e gött o leva. 
   
Hade stängt av spisen, den var i alla fall inte på när jag kom hem. Knäppt.

Godnatt
Git 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0