Utbildning

Har suttit på arbetsrättsutbildning hela dagen idag. Efter en tung förmiddag, så lättades det upp en del på em. Men oj vad magen inte tycker om att sitta still en hel dag! Bestämde mej för att ut och gå när jag kommer hem. Där står mannen och lagar köttbullar, smeten blev lite för kladdig, därmed tog jag över, det blev biffar, går lika bra det mé. Mattias var här och hälsade på och åt också med oss, mysigt med hela familjen samlad. Därefter gick vi till Maxi shoppade runt, och sen gick jag vidare till mamma. Hon är nu hemma i sin lägenhet och har det ganska bra, hon går ut själv och handlar och fixar lite, känns skönt. Gick hem och magen börjar spänna ännu mer, tänkte jag skulle gå ihop lite steg nu på kvällen...jag har anmält mej till en stegräknar utmaning på jobbet, vi ska gå till Amsterdam, med början i Malmö. Det är 750 km dit, jag har nu på två dagar gått 21 km. Kan inte låta bli att tänka att det faktiskt är möjligt att gå dit, hmm. 
Dax att sova nu, i morgon väntar dag nr 2 i utbildningen, ser jag fram emot.

Godnatt

Git 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0