Lördag!!!

Åt en riktigt "fet" frukost med allt som sig bör, bacon, äggröra fil och flingor mm. Vilken start! Har sedan tagit hand om veckans tvätthög, pust! Ska aldrig mer låta stryktväggen vänta flera dagar, bäst att ta den efter hand.

Cyklade ner till systemet för att inhandla lite vin inför kvällen, hade gjort mej iordning så fint så, sen är det hur fuktigt som helst ute, och eftersom jag har världens mjukaste hår, så hängde det som en fläskkotlett över huvudet när jag kom hem, bara att börja om, inte kul.

Grattis till Doffan, som fått jobb, ska blir så kul att få lite service från dej någon gång ibland! Du kan börja träna hemma hos oss såklart. 

Blir en myskväll idag, Tias o Emely kommer hit och vi ska äta lite plockmat, det är ju så gott med lite av varje. Och hoppas det är något tävlings-musik-program på tv, så vi får lite spänning ikväll också.

Har förresten hittat en man som jag är djupt förälskad i, tyvärr finns han inte längre, men tack för att din musik lever så starkt. Lyssna oc h njut!

http://www.youtube.com/watch?v=0OMLoAtC9RY&NR=1

Sen måste ni bara söka på Connie Talbot på youtube. En liten varning, ta bort mascaran innan och ha papper till hands, nåt så ljuvligt (brukar inte använda det ordet, men ni kommer att förstå vad jag menar när ni lyssnat på henne)  

Ha en underbar helg

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0