Veckan som gått!

Händelserik vecka. Intresant på jobbet, många bra samtal. Underbara framtid det mesta är ännu ogjort.

Onsdag kväll var vi ganska många från jobbet som var ute och åt tillsammans, därefter var vi på stor Seans, lite spännande är det allt. Hon valde ut några stycken som hon sa att hon hade kontakt med någon anhörig, en del hade hon en hel släkt bakom sig, som ville prata med den som satt där. Helt plötsligt så pekade hon ut mej, då var det en man som ville prata med mej. Hon pratade om äppelträd, klänning, en bäck, gott recept på lax och att jag ska ut på en långresa - till Cuba? Tja, det vet jag inte, men det är klart, det kan väl vara fint där med. Sen pratade hon att hon såg Jane Fonda och Susanne Lanefeldt, tja jag har ju jobbat som instruktör på Dahlins och Friskis, så det stämde ju. Åsså sa hon läppar och färg, ja jag använder alltid läppstift. Däremot sa hon Januari, jag har ingen som jag vet som fyller år, och så fick jag ett namn; Ester, vem är det? Ingen aning. Helt kan jag inte föringa det hon sa, men samtidigt är det ganska generella saker hon säger. Lite knasigt men ändå inte.



I går var vi på stor Haloween fest hemma hos Ola o Eva, jätte trevligt, kul upplägg och många gamla bekantar och kompisar, undan med borden lite senare och så bjöds det upp till dans, skitkul!

Vid hemdax skulle jag cykla, men det var ju iiiiskalt, så kom Frida och skulle hämta sin mamma och pappa, lyckades tränga in några fler i bilen, vi var åtta vuxna, men det är lugnt, det finns inga poliser i Älmhult efter kl 15.00 (det står på dörren till polisstationen, där hänvisar de till Ljungby). 

Dax att sova, Godnatt!
.




   Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0