Kockduell!

Hur kul som helst! Hur ska vi kunna toppa den här kvällen? Tja vi får gnugga geniknölarna, vi kommer nog på något.
Tack alla för en fantastisk rolig kväll i köket!

Därefter sjöng vår egen "Krister Sjögren" låtar av Ove Thörnqvist bla.  Har även hört honom sjunga tyska schlagers och norsk schalger musik. Jag är imponerad! Hur kan man när man är så ung, kunna alla dessa texter utantill. Låtarna är ju svenska klassiker (en del av dom) från början -70 tal? Åh en mycket bra röst har han också.

Kom hem efter jobbet idag och allt är nystädat, visst är livet underbart ibland! Ringde och beställde mat, helt rätt.

Blev anfallen av katten Challe, han är helt sanslös!  Tror han är starkaste lejonet som finns, blåser upp sig och hoppar på sidan mot en och sen sticker han som en pil. Sen när anfallet gått över kommer han och vill ha gos. Kalle är helt såld på katten får inte mycket gjort, eller rättare sagt, allt går långsamt, för katten måste ha sin gos och titta efter honom, osv. Challe har helt enkelt tagit över Kalles liv här hemma just nu. MATTIAS o EMELY KOM HEM! Nädå, stanna ni i Kina land ett tag till, ni har det ju så  bra där.

I morgon blir det kurs här hemma, har skickat efter ett paket om hur man botar sig själv mot flygrädsla, tänkte gå kursen ett antal gånger, inte för att jag är trög, utan för att jag ska kunna den utantill totalt. Flygresan till Thailand tar nästan 11 timmar, är jag så klok som utsätter andra i planet för mej under denna tid? Ja, den biten får Kalle stå för. Jag vill så gärna och han också. Jag kommer att komma dit,  i värsta fall får de ge mej en lugnande spruta, om jag uppträder tillräckligt galet, jag menar om kursen inte fungerar. MEN det gör den, för det har jag bestämt mig för, så det så!



Sov gott

Git  

    

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Ha ha ha... gummiklubba och tillräckligt hårt så får Kalle en behaglig resa.

2008-10-11 @ 11:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0