April, April!!

Har ni blivit lurade idag? Jag tror jag har blivit det. På Lokalnyheterna på tv4 - Stockholm - ja vi får inte in Småland på vår tv. Där berättade dom att svenska soldater som ska till Afganistan och kriga, ska träna på hur det är att vara i en annan kultur av människor, så de ska med full utrustning gå omkring på Ringeby Torg, eventuellt ska de ha k-pistar också för att få den "rätta" känslan. Det måste ju bara vara ett skämt? Fast när det gäller den svenska försvarsmakten, så är det ju hela tiden 1:a april.

Missade att det var vårmarknad idag, sa ju att jag skulle dit på lunchen, köpa lite tidiga vårblommor. Tog tom med mig lunchlåda för att snabba mig. Ja, ja, det får väl bli den vanliga torghandeln en annan dag. Nu vill jag börja pyssla lite med min trädgård som hänger på framsidan av huset. Det innebär också att någon måste komma och putsa fönstren, de är så skitiga, att det ser nästan ut som små människor som avbildats i smutsen. Så någon frivillig? Bara att höra av sig, först till kvarn...som man brukar säga.



Våren är här idag. Visst har ni känt det i luften? Så skönt det var ute, när solen lyste och riktigt värmde, mmm gillar jag.

Dagens middag blev idag köpemat, en kebabsallad med massor med stark sås, gottit. Därefter somnade jag i soffan, fattar inte varför jag var så trött idag. Sover ju alltid (nästan) åtta timmar/natt, sov i nästan 2 timmar, så nu somnar jag väl inte ikväll.  Och ja, jag äter fortfarande både Goji bären och D-vitaminer. Eva-Coachen, åker maken till Kina land snart? Vill skicka bud med mer Goji bär, de är snart slut.  

Dax att sluta!

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Visst har vi vår i luften :=)

2009-04-01 @ 22:01:37
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Eva, lchf-coach:)

Ja som ngn fönsterputsare kommer du inte att se mig hänga i dina fönsterkarmar, däremot kan jag väl langa goji-bär. JO åker en runda och är hemma lagom till Valborgsbrasan så tills dess får du klara dig. Du kan stödköpa hos Klorin under tiden (fast inte lika bra kvalisort).

2009-04-02 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0