Envis?

Jag trodde jag var envis! Men har idag mött min överman. Fast vid närmare eftertanke så är det bra att två envisa tänker tillsammans, så länge man inte stänger av sitt sinne och släpper in den andres tankar. Ja, jag ska nog fundera och sen får man kompromissa. Tack för tankar!

Stormöte på morgonen, därefter plundring i köket, rena julafton, fast trångt som på Gekås. Det delades ut allt som det står vårt förra företagsnamn på, då vi bytt namn till ett nytt fräscht. Lyckade själv få tag i en vattenflaska (tack Pilla för tipset, undrar varför jag fick det?)

Ringde sonen, skulle kolla av när han kommer hem från träningen, han var glad som en speleman, har fått ett jobb på baldershage, i baren. Jippie! Då står han rätt sida i baren för ett tag, i alla fall.

I morgon kväll blir det stand up med sveriges roligaste kvinna (har glömt vad hon heter). Berättar mer i morgon om skämten, om jag kommer ihåg dom, är jätte dålig på det, men jag ska försöka komma ihåg något.

Go kväll!

Git 

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Låter spännande, får vi prata om imorgon. Tips! Spela in allt på mobilen och välj ut de roligaste... puss och hej

2009-04-21 @ 20:46:34
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Blogg-Pilla

Du vet att jag gärna delar med mig av mina tips haha

Kan det vara hon från en liten jävla julshow, spännande att höra i morgon. Kram

2009-04-21 @ 21:49:57
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0