Försäkringsbolag!

Är de desperata? Eller tror de att vi är det? Varje dag ringer det hur många olika försäkringsbolag som helst. De vill kolla om vår bil går försäkra billigare, om de kan slå vårt hemförsäkringspris (som vi har gratis via min makes medlemsavgift i facket), pensionsförsäkringen vill de räkna om. Idag med posten kom det ett försäkringsbrev med inbetalningskort på en grupplivförsäkring som gällde från 1 maj tom 6 juni. Då blev jag ilsk, ringde direkt och undrade vad det var frågan om. Kundtjänstkillen småskrattade och sa att vill vi inte ha den, så kunde han säga upp den, vi har ju för Guds skull aldrig tecknat någon!!! (Jag var tvungen att fråga maken också, för man vet ju aldrig...) Nä ner med dessa bolag som ringer och stör vareviga kväll. Undrar om nix fungerar för dessa också?

Sitter nu och tittar på ett riktigt galet program, "Hjälp, jag är med i en Japansk tv-show", synd att de japanska programledarna skriker hela tiden, men annars är det ju jätte häftiga tävlingar, tänk att klä ut sig till säl, olja in sig och sen glida som en curling sten och försöka stanna (utan att använda händerna) precis på en prick? Det var inte många som klarade det, de flesta gled ner i vattnet.

 En bra dag på jobbet, ett möte på fm, sedan några små samtal. Efter jobbet blev det cykellopp upp till mamma och tog hand om hennes tvätt . 

                                             

Längtar till helgen!!

Go kväll!

Git

Ps. Nu har jag glömt ikväll igen, jag skulle ju göra slingor i håret.... Okey, får ta det över ett glas vin i morgon kväll. 

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Längtar också:)

2009-04-17 @ 14:21:47
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0