Händelserik vecka!

Lindex kväll i torsdags, en gäng tokiga tjejer som gick lös på allt på Lindex åsså Johannes, jag han gick vi inte lös på, utan han fick vara storleks hämtare och kolla in så att satt rätt till. Ja, det var han som kollade in att byxorna inte fylldes ut för mycket...därefter blev det mat på Sorello, gott. Jo, det blev EN klänning, (den långa som är på reklamen som svävar runt en tjej), undrar bara när man ska använda den? Jo, jag hittar nog något bra tillfälle att bära den också.

Idag fredag, och resten av helgen, har jag skaffat barnvakt åt mig, Kalle o Stoffan är på träningsläger i Hällevik, och jag vågar inte sova hemma, så det passade bra för mig att få träffa syster yster och hennes make, bild kommer senare när jag har sladden, (den ligger hemma). Jag har fått grillat ikväll, supergott. Såg också solnedgången vid havet, tänk så länge sen man badade där. 

I morgon bär det av till Ullared, då blir det mer energi i shoppingådran som sedemera blir lyckorus.

Ha en go helg

Git

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0