Ingen stand-up!

Ingen Ann Westin ikväll....inställt pga för lite anmälningar. Skit också, jag som hade sett fram emot detta. Det är synd om arrangörerna att det inte är fler som nyttjar de få nöjen som finns i lilla Älmhult. Jag säger bara, sluta klaga på att det inte anordnas något här, gå ut och nyttja vettja! Annars är det snart ingen som vågar satsa på något här. Så, nu fick jag det sagt.




Ann Westin

Grillen var i full gång när jag kom hem från jobbet, maken har varit ledig idag. Grillad fläskfilé med två olika marinader, chillin var min favorit, en grönsallad med mozarella och ett glas vitt vin. Super gott.

Därefter har jag laddat över bilder från datorn till fujifilm för att framkalla och göra ett album från lite olika tidpunkter. 60 bilder tog 2 timmar att ladda över, så trååååkigt, att sitta och vänta. Livrädd att trycka på fel knapp så allt blev deletat. Eva - datahacker - hjälp, finns det inget smidigare sätt?

Dax att sova

Git

ps. hade skrivit klart inlägget och tryckte bort allt, fick börja om, det är det jag menar, skitkul att komma om fel knapp....det är därför som texten är centrerad, fungerar inte att trycka på vänsterjusterad knappen. Knasig dator jag har.

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Ha ha ha... du är för härlig

2009-04-23 @ 19:09:06
Postat av: Blogg-Pilla

Om du bara visste vad Ann Westin är bra, där missade ni verkligen något bra. Det är rätt som du säger, ställer man inte upp när det ordnas något så kan man inte gnälla. Säg till nästa gång hon kommer så följer jag gärna med

2009-04-23 @ 20:11:35
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Postat av: Eva, lchf-coach:)

Hej skruttan,

album - du menar att du skickade filer för att beställa pappers-kopior? Hrm, trodde inte ngn gjorde sånt längre hehe Nä, själv delar jag album med nära o kära via Picasa - picasa.google.se.



kram Eva

ps/lät gott det där med grillmaten

2009-04-23 @ 20:39:55
Postat av: ALICIA - shopping & foto

åh grillat :D jag älskar det!!

2009-04-23 @ 21:07:16
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0