Sovmorgon!

Trött efter gårdagens shopping-jogging, så jag fick sovmorgon, riktigt skönt. Efter en god frukost åkte vi till Krontorp och hälsade på Thomas och alla grisarna, (behövde inte hälsa på dom, jag kände dom på lukten).

En sen åkte vi till Älmhult, solen tittade fram på mina skitiga fönster, så det blev till att putsa dom. Var väldigt nöjd med mig själv efter det. Putsade sedan upp 3 par fotbollsskor som varit på träningsläger med min son. Han ligger just nu i magsjuka, det var tydligen en av de andra på lägret som fick magsjuka i morse. Alltså jag vill absolut inte ha det nu, vi brukar aldrig drabbas, så jag har bestämt mig för att vi är imuna.

Tv soffan är from nu min!

Git 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0