Vilken dag!

Började med att skjutsa ner maken till vårdcentralen, sen snabbt till jobbet för att gå igenom "de sju stegen...". Tog en snabb kopp kaffe och ostskivan (mackan slänger jag fortfarande, även om det går supertrööögt nu, 12 veckor och -8 kg, ok jag ska väl vara nöjd, men mitt mål känns väääldit långt borta bara). Då ringer mannen,;
- hej, jag sitter på vårdcentralen och kan inte komma härifrån, jag ska till röntgen i Ljungby, foten kan vara bruten.
(kan man inte köra bil själv? - nä självklart inte
- jag kommer  så fort jag kan.

Iväg och upp till röntgen där jag mötte  chefen "chefens chef" (blev det rätt nu?)  Väl där så gick det jätte fort, in och fotade foten och sen resultatet att den inte var bruten, skönt, nu får du vila foten, så du blir bra igen. Hem och tillbaka till mina goa medarbetare. Dagen gick så fort och plötsligt blev det fredag kväll. Hämtade sonen som tillfälligt fått jobb på en outlet klädbutik, för att han ska vidare till nästa tillfälliga jobb, i baren på skoldisco? I baren? Okey, ni fattar!

Hemma var det lite städning och sen lite dansk tallrik som gällde, pölse med go tillbehör. Gott, snabbt, enkelt och väldigt lågt med kolhydrater. Gott vin till det (ett vitt igen). 

Fosterföräldrar har vi varit i dag också till Sassa


I morgon (hon ska sova här i natt) ska hon få en ny rosa toffs, med mycket fluff och en bild på "barbie". (no comments please)

Hittade förresten lite bilder på vänner, ni känner igen er väl?



Ser ut som segt kött, eller?






-nu är det så här....vänta lite, så här är det...ah hur blev det nu?  



- mmm gott, (har glömt vad vi åt?....)

Längtar till morgondagens bestyr, olja in altanen (men var ska jag då sitta och sola?)
Får kanske lov att tänka om, man måste ju inte alltid göra som man tänkt...eller hur .

Vill nu att ni alla kära vänner älskar livet och varandra i helgen (ja, annars också) Det ska jag göra till 100%)

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Effektiv som få gumman... ha ha ha

2009-04-25 @ 10:04:04
Postat av: Anonym

Din viktminskning syns verkligen.Har missat att säga det till dig bara.Riktigt snyggt! Stort grattis Gith! kram elie

2009-04-25 @ 20:00:16
Postat av: Eva, lchf-coach:)

Hej pluttan,



du är JÄTTEDUKTIG - 8 kg på 3 mån är väl kanonbra! Och jämfört med när du VV - vilket känns bäst för kroppen? Och hur gott äter du inte nu? Stackars Kalleponken, ja varför ska gamla gubbar spela fotboll... Kramkram

2009-04-25 @ 20:37:52
Postat av: Blogg-Pilla

Du är jätteduktig, dela gärna med dig lite av din karaktär,hälsa Kalle så gott. Kram

2009-04-25 @ 22:04:13
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0