Vilodag!

Strosat omkring i mina mysiga rödrutiga pyjamas byxor länge idag, bytte om till solddräkt och bäddade in mig på altanen, fy fasen va kallt!!! Det var bara till att hämta filtar och yllebyxor och lägga sig i skydd. Då var det skönt i solen.

Uppe hos mamma och kokade lite kaffe och åtnjöt detta på hennes balkong. Hittade en påse brända mandlar mums.

Till middag  blev det igen en rätt med lövbiff, börjar snart bli lite tjatigt, jag köpte ju en låda på 3,5 kg, när jag var på City gross, trodde den kostade 99 kr för en låda, super billigt tänkte jag. Det var 99 kr/kg, nu har vi halva lådan kvar, så har du ett gott recept på smaksättning eller tillbehör, är jag tacksam (och min familj också).

Britain's Got Talent 2009 Episode 1 EXCLUSIVE RECAP VIDEO CLIPS

http://www.youtube.com/watch?v=ZoF_XMDUukI   

Gillar ni Simon och hans minspel, är ovan klipp värt att titta på Britain's got talant 2009, underbart!

Nä, ska nu fortsätta titta på Whipe out, kul!

Gokväll

Git    

Kommentarer
Postat av: Eva, lchf-coach:)

recept; jovisst!

Strimlad lövbiff steks i rikligt med smör. Salt, svartpeppar och lökpulver på. Sen ett par klickar osötat senap som man blandar runt i köttet och slutligen vispgrädde på alltihop, som får koka in till en lagom tjock sås. Servera m blomkål alt broccoli... mmm

2009-04-13 @ 18:36:41
Postat av: Anonym

fylld lövbiff med antingen lök o dijonsenap och dragonsås till det eller fylld med parmaskinka och västerbottenost, kram

2009-04-14 @ 18:47:38
Postat av: Anonym

Att jag inte bölade som vanligt när jag ser sådant här. Typiskt att vi alltid dömmer människor efter utseendet

2009-04-16 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0