Bullbak!

Ja ni läste rätt. Jag bakar bullar. Fick sådan lust att göra något sådant. Jag kommer inte att äta dom. Men jag saknade lukten av nybakta bullar. Helt sinnesjukt. Är rätt säker på att de kommer att gå åt  här hemma i alla fall.



Om jag har ork kvar så blir det knäckebröd också, men då på LCHF-vis. 

Just nu rullar veckan på i hisnande fart, men tiden går väl fort när man har roligt. För det har jag just nu. Har så mycket energi!  Var får jag den ifrån? Kanske skulle använda den som Mrollan, putsa fönstren...njae så pigg är jag förresten inte.

Majsan: vi har desvärre inte planerat in Tajjeland i vinter. Men visst längtar jag tillbaka. Vi får blunda och försöka känna värmen, dofterna åsså dessa små stickande trådar som fanns i havet.

Bullarna är i ugnen, dax att göra knäckebrödet.

Ha en go kväll

Git

ps. Bullarna är giftiga, har jag bestämt mig för, så jag kan inte äta dom! 


Kommentarer
Postat av: Farmskan

Det är bra... heja på!

Ses på måndag. Kram

2009-08-19 @ 22:52:43
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

det går inte att kommentera din blogg i mellanåt, men gör ett nytt försök igen. Försöker hitta energi att baka både knäckebrödet och kexen. Du lyser verkligen av energi vännen. Kram

2009-08-20 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0