Late måndag kväll!

Japp, ikväll har jag bestämt mig för att ha en lugn hemmakväll, maken och sonen är på fotboll det innebär att jag har tillgång till alla tekniska prylar här hemma. Datorn, tv-dosan, telefonen och precis hur jag vill i vilken ordning jag vill.

Har försökt logga in på "Mina sidor" på golf.se....jo jag lyckades, men det var inte lätt. Jag tycker med tanke på mitt jobb att det borde vara enklare. Får nog ta och ringa deras kundtjänst och be dom förtydliga ett och annat på sin sida. Väl där inne, så fanns det ingenting på mig, mer än att jag har 36+ i hcp. Det visste jag ju redan. 

När jag kom hem ikväll så hade maken gjort köttfärslimpa och gräddsås, mumma. 

Skrivtorka... men natten har varit lugn inga konstigheter alls.

Lite roliga skyltar, har jar hittat, kolla här:





Ni som känner mig vet att jag är befriad från lokalsinne, hoppas jag aldrig stöter på denna skylten!

Go kväll!


Git

 

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

Jag har också en ensam kväll, bara jag o vovven. GÖtt. Det är vi värda

2009-08-17 @ 20:03:43
Postat av: Khun Majsan

Åhhh jag bara VRÅLDIGGAR din blogg! Har inte vatt inne på ett taga nu men som alltid så får man sej ett TOKGARV över allt du skriver, du e grym Gittan! :)Ser dej o gubben framför mej...hahaha, stödstrumpan is tha shit! :-D Sitter o drömmer mej tebax när vi satt i Kata & ljög ikapp över indisk föda & alla drullpellar vi fick skåda, inga namn nämnda..:-) Saknar & längtar sönder mej efter lilla Tajjelann, blir d en favorit repris för er i vinter kanske ? :) Ha d goast o hälsa familjen en massa! Saknar Er! Kram Kram Miss Vurpa

2009-08-18 @ 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0