Middag och Trolleri!

Dagarna som varit har varit rensning och städning mest här hemma. Börjar komma in i de gamla rutinerna igen.
Har varit ett lagom tempo på jobbet med som vanligt många glada skratt. En kollega har haft problem med musen, den bara stack iväg och irrade. Och idag kom en från IT och frågade vem som hade problem med en irrande mus?! Skrev jag verkligen så i felanmälan? 

Ikväll blev det golfrestaurangen, Goaroije, med gruppen. Som vanligt hade vi hur trevligt som helst. En överraskning i form av en trollkarl dök upp och trollade och hade många goa kommenarer. Sen är ju frågan Nisv, ser du något hål i ringen?

Firade även en trogen medarbetare som varit anställd i 30 år. Det är låååång tid. Mycket kunskap där.

Cyklade hem och dit och för första gången cyklade jag och mika i en rondell, har ni gjort det någon gång? Det hade inte vi, så vi blev nog lite vilsna, hur gör man här?

Kom i alla fall hem välbehållna, och med min borttappade golfklubba som jag tappat bort på senaste rundan, någon vänlig själ hade lämnat in den på kansliet. Tackar! Känns lite dumt att behöva fylla på lagret med klubbor. Bollar slår jag ju bort lite här och var, men klubbor, nä det håller inte.

Ha en fortsatt trevlig tååårsdags kväll och tack för att ni kom alla ikväll!

Git 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0