Semestern över!

Nu har vi varit i Skummeslöv en vecka hela familjen med flickvänner och katten. Vädret, tja det kunde varit bättre, men vi kunde i alla fall sola 3 dagar av 7, det är ok. Vi tom badade 2 dagar, varmt? Nä, det vill jag inte påstå. Tiden fördrev vi med spel i alla former tex. minigolf, kortspel, Jepardy och strandtennis för att nämna några. Och en del shopping blev det också. Vi fick inte med allt i vår bil hem, så tack och lov har sonen en större bil, så han kunde ta lite av vårat.



En av kvällarna var vi inne i Båstad, detta är taget i hamnen. Maken på väg till Peppes?



Några lata dagar i solen blev det, sonen somnade visst.



I morgon börjar jobbet igen, och det känns bra. Semestern har varit lååång och vi har hunnit med allt som vi planerat, vi hade iof inte planerat så mycket, utan två veckor var det Carpe Diem som gällde. 

Måste också berätta att det lönar sig inte att fuska med LCHF kosten, det har kostat mig lite mer än 2 kg (upp då)  i sommar, så nu blir det hårda tag igen.  

Varför är det så att när det är halvbra väder så äter och shoppar man? I alla fall jag. De dagar som vi har haft vi havet, har jag inte haft det behovet alls, en flaska kolsyrat vatten, så är jag nöjd.

Dax att fixa lite innan morgondagen, bla skicka ett SMS till Pillan, misstänker att jag glömde mina sandaler hos dig när vi var i Åhus tillsammans.

Ni som har semester, ha det gött! Ni andra ha de gött också!

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Kul att se att ni fortfarande lever... bloggen har varit lite tyst på sistone (nu förstår jag dock varför). Hoppas ni får en lugn och skön första vecka efter semestern! Kram /Å

2009-08-02 @ 22:55:13
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: BloggPilla

sandalerna kommer med mig till Älmhult snart. Suck jag behöver inspiration till mitt lchf eller vad det heter. Även om jag tog 2 kg första veckan. säg att jag är duktig......... du får man äta majskolvar????

2009-08-04 @ 11:15:26
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Postat av: majs

Jaha,ser att Mattias gör om samma misstag igen...somna i solen...me vevarna i vädret...uha...:-D

2009-08-18 @ 19:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0