Brrrr, iiskallt!

Minus 13 grader är det just nu. Har inte varit så värst mycket varmare på hela dagen. Kollegan kom hem från Thailand i helgen, brun som en pepparkaka och så härligt att hon är tillbaka. Nu blir man ännu mer sugen, får vänta tills det går leta datum på nätet, lite tidigt, men om allt går som planerat blir det nyårsfirande där nästa år.

På lunchen smet jag in på A-huset och solariet var ledigt, gissa om det var skönt, tinade upp under sådär 20 minuter, så skönt. Somnar in lite lätt tills det tjuter i hela solariet, en ton som jag inte är van vid. Mobilen ringde och det störde tydligen solariet, shit vad det lät, upp kom jag i alla fall snabbare än kvickt.

Hade tänkt göra köttbullar ikväll, men hade som tur var glömt ta upp färsen i morse. Då får det vänta till i morgon. 

Jag hittade majskorn som man poppar själv, de innehöll endast 2 g kolhydrater/100 g, undrar om man kan äta dom som LCHF-are? EVA!!



Varma med smält smör på, det var inte dumt!

Go kväll!

Git 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0