En sovmorgon till förbrukad!

När jag slog upp ögonen i morse såg jag min nya klocka lysa i taket, jag önskade mig en sådan, så jag slipper fumla med klockan mitt i natten för att se hur mycket den är. (tror att det är för att jag ska få veta om det är lönt att gå upp på toa, eller det ändå är dax att stiga upp). Klockan visade 10.15, tja, lite mycket kanske, men vad gör väl det.

Lite stödköp efter frukosten sen hyrde vi den andra filmen av Stig Larsson "flickan som lekte med elden, den var riktigt bra, har hört att den tredje filmen ska vara ännu bättre. Hoppas snart att jag får tillfälle att se den.

Till middag idag blev det hemmalagad thaimat, det var gott, men jag är inte hungrig, har inte varit det sen julafton. Har proppat i mig på tok för mycket av kolhydrater och socker dessa dagarna, ingen ordning alls. Allt som kommer i min väg...vi har massor med julgodis hemma, har gjort eget plus att svärdottern gav oss tre burkar som hon gjort. Och det är klart supergott.

Undrar om det är något jag behöver på mellandags rean? Förmodligen inte, eftersom jag iså fall skulle känna ett sug efter att åka på shopping tur så fort det nu går i halkan. Men nej. T.o.m maken frågade om jag inte skulle ut och shoppa något, han tyckte det var lite konstigt att jag inte ville det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0