Julefrukost!

Oj vad tidigt fru Emanuelsson fick stiga upp idag, kl 06.00 ringde klockan, inte riktigt min tid. Men den som väntar på något gott...Tjejerna på jobbet hade fixat en god julfrukost och julklappsbyten. Jag fick ett jättefint halsband, riktigt Gittit.

Lite fina bilder från frukosten i morse.







Därefter har det varit möte hela dagen, först på jobbet. Därefter var vi och åt en god lunch på golfrestaurangen tillsammans. Åkte sedan till mitt tidigare jobb och hade möte, gjorde en storstilad entré, mattkanten innanför dörren var i vägen och fick in foten under mattan klamp, klamp.

I kväll har vi handlat all julmat,, köpt sista julklappen, rullat köttbullar, gjort skinkan och bakat Fridas goda honungskolor med rivet limeskal i. Nu kan det bli jul på riktigt.

God kväll!

Git 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag ser bilden på mig själv inser jag att jag inte behöver Fridas goda kolor med lime... men de var ruskigt goda! Ses imorgon!

2009-12-22 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0