Min familj!

Efter en vecka av månadssamtal och julfest. Julfest ja, tyskt tema, helkul! Det var marschmusik även till middagen också, som förresten var hjort mycket gott. Det enda var att vi satt längst fram med en högtalare som värdinna vid bordsändan, taktfull som jag är så åt jag naturligtvis i takt, hopplöst! Fick be ägarna för Speak Easy att byta musik för att inte fortsätta i den takt jag gjorde, tam, tam, tam åsså svälj...

Torsdagen gick snabbt förbi och plötsligt var det kväll (tack och lov), dök ner i sängen väldigt tidigt och somnade som en gris.

Fredagen härliga möten på jobbet! Vad jag är glad för mina goa vänner på jobbet. 

Nu tänkte jag gå över till min familj. Som jag desvärre har haft noll tid över till under ett par veckor! Min familj består av min - man som jag vet han gör så gott han kan, och det blir oftast mycket bra. Mina två söner som jag älskar så mycket och saknar väldigt ofta (den äldste bor inte hemma och den yngsta är hos flickvännen ganska ofta). Flickvännerna, ni är också en stor del av familjen, det vet ni. Älskar er också!



Bamsekram på Er!

Nu dax för Tigerbalsam och kvällens resultat på Idol!

Git
  

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

o calle är i final visst är det underbart

kramis o tack för all hjälp med pengarna, vimspotta som jag är

2009-12-04 @ 23:46:25
Postat av: Anonym

Eeehh, tigerbalsam - var??! puss

2009-12-06 @ 00:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0