Sååå avundsjuk!

Loggade in på datorn vid lunchtid och såg att våra goa vänner också loggat in, skillnaden är några hundra mil just nu. Klickade in på skypen och vips så satt de där i sina solstolar, det är så häftigt att kunna prata med någon som är så långt iväg. De befinneer sig på Koh Samui, Thailand. De visade oss runt i sin bostad och även omgivningarna. Termometern stod på 28 grader. Kylskåpet var laddat med vitt vin. Hm, vad vore en bal på slottet...

Genast begav jag mig ut och letade boende för nästa nyår, ja jag vill verkligen fira den där nere då. Suget blev ju inte mindre efter att ha sett deras levende precis.

Själv ska jag baka en västerbottenpaj och åka hem till store sonen med, det är inte fy skam det heller. Pratade också med yngste sonen som ska på fyrverkeri uppvisning idag, blir aldrig killar för stor för dessa smällare?

Måste också leta upp någon god Nyårsmeny, förrätten är klar, men det är ju minst två rätter till som ska tillverkas.

Nu ut i köket!  

Kommentarer
Postat av: Eva, lchf-coach:)

Hej skruttan, javisst - nu ska det letas boende till oss alla om ett år :) länkar redan skickade,, vb-paj - låter sååå gott ;) kramar

2009-12-28 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0