Sprutdax!

Har haft långa och många pratstunder med mig själv om jag ska ta sprutan eller inte (mot svininfluensan). Finns många argument för, men har även kommit fram till en del emot. Idag var det i alla fall för 70-talisterna att få ta sprutan på Aktivitetshuset. Jag  bestämde mig precis utanför dörren, jag tar den.


Kommer in i rummet och jag är ju en riktig hare när det gäller att ta sprutor. Där är inte mycket folk där så jag får sätta mig i stolen direkt. Sätter mig som en gumma med plånboken och mobilen strax under hakan. Lägger det på golvet, plockar upp det igen...då säger sköterskan vill du ligga ner istället? Vilken lättnad, ja tack gärna. Fick eget rum med en 90 cm bred säng, kändes ju ingenting, det vet jag ju egentligen, men det är tanken på att någon ska sticka hål i skinnet som är konstigt.


Nu sitter jag här och känner absolut ingenting, inte ont alls i armen. Sköööönt!

Ikväll, Tellan, åkte resten av julprylarna fram, nu vänta jag bara på att granförsäljningen ska komma igång på möbelföretaget mitt emot! En bullig kungsgran står på önskelistan. 



God kväll!

Git 


Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Vännen, förlåt jag har huvudet under armen, vi fixar våra affärer i morgon. kram

2009-12-08 @ 21:40:31
Postat av: Blogg-Pilla

Hur mår du hjärtat? tänker på dig, kramis

2009-12-10 @ 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0