Idag fyller jag år!

När jag kom till jobbet i morse så var det pyntat med ballonger och guldiga julgranskulor, så fint. Sen kom Chefen med ett stort härligt fång tulpaner från hela gruppen,  Tusen tack alla! Ni är så goa.



Men hjälp vad tiden går fort. Så många år har jag aldrig varit förut. Men på något sätt så känns det ändå väldigt bra. Jag har blivit ett år rikare på erfarenheter, det är värt mycket.

Och det är väl så att alla vill leva i många år, men ingen vill bli gammal, där behövs ingen excell uträkning för att förstså att det går sådär bra ihop. Men passa på att njut av varje dag, gör det du vill så ofta du kan. Njut..... 

Möte nästan hela eftermiddagen, grp.chefs mötet, blev mycket % och siffor idag. Men vi löste det med, vi är för smarta ;)

Sen ringde Linnean och frågade om jag var hemma16.30, det var ett blombud till mej. Klart jag är hemma då! Var hemma 16.45, nästan klarade jag tiden. Men sen kom dom i alla fall, det var ett jättefin bukett med rosor och små prästkragar och de var från Susse, tack goa du, vad glad jag blev.



Min syster ringde och ylade -ja må hon leva - i eurovoicen. Hon har inte heller någon sångröst. Men tack det är tanken som räknas så klart.

Därefter gick vi ut och åt, så gott. På lördag kommer resten av familjen, men då lagar jag maten.
Fick ett jätte skön present som jag ska utnyttja så fort jag kan. Ska bara bestämma mej för vad jag ska välja. En spabehandling, men det finns en djungel av olika behandlingar. Får se vad det blir.

Kram och tack alla som hyllat mej på olika vis!
 
Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0