Curlingmamma?

Är jag det eller? Ibland tror jag det, därför ska jag försöka tänka mycket mer på det. Att inte gå in och bädda sängen när den är obäddad, inte ta ner tvätten och lägga den i tvättkorgen när det är tomt itvättkorgen där nere, förstår jag ju att någonstans måste ju tvätten finnas. Och den ligger på golvet, i badrummet, eller på golvet i garderoben. Jag ska inte plocka upp det mer!

När jag kom hem idag, var det inte så mycket tvätt liggande hos unge herrn, men väl två tallrikar med lite rester på, intorkat, förmodligen från i går kväll. De får stå där tills det börjar lukta, jag ska inte ta ner det.

Det ska bli spännande och se när han upptäcker att allt finns kvar där han lagt det. En ny erfarenhet för honom, så nu säger jag upp mig från den tjänsten. Och börja på nästa projekt se till att detta ovan, kommer att gå bra, Rom byggdes inte på en dag, någonstans måste man börja, det är aldrig försent, så nu börjar jag fostra lite till. 

MEN förutom det så är han ju den goaste lillebrodern vi har så klart!!

Och jag älskar dig gubben, du har många goa sidor, ska bara få ordning på en sida till, ovan. 

Kram

Mamma Git

Kommentarer
Postat av: evha

Hej pluttan,

jag säger som Görel: BRRRRRAA!

kram E

2009-02-03 @ 19:45:02
Postat av: evha

Hej pluttan,

jag säger som Görel: BRRRRRAA!

kram E

2009-02-03 @ 19:47:24
Postat av: mrollan

Känner igen mig.. så tänker jag verje vecka... men sen faller jag... hatar oordning och får skylla mig själv. Utbrotten kommer och går :)

Läser i sängen just nu, lillplutten ligger ijämte, mannen borta inatt, mörkrädd som vanligt... men som min svägerska säger "spöken skrämmer inte spöken". Kan man lita på det????



Gonatt så småningom....

2009-02-03 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0