Ensam...

Nu känner jag mej jätte ensam. Stoffan jobbar ikväll, maken jobbar ikväll. Anne har varit här och hämtar Rutan för att skjutsa henne till Halmstad, där matte och husse bor, de kommer hem i morgon fm. Bruna och fina klart.

Har lagat en blomkålsgratäng och färsspett med helvetetssås i, bamsegott!!! Inte så kul att äta själv bara.
Har äntligen fått tummarna loss och bokat klippning, fredag åker mössan av. 

Ikväll är det fullmåne, då brukar jag inte kunna sova, jag letade lite om det är fler som har det och om det beror på något och då spekulerar sömnprofessor Torbjörn Åkerstedt att många klagar på sömnstörningar vid fullmåne, även om ingen undersökning bevisat något - Men om man psykologiskt ställer in sig på att man inte kan sova vid fullmåne blir det sannolikt så. Så ikväll ska jag ställa in mig på att sova tidigt, inte bry mig om att det är fullmåne!


Sov gott
Git



Kommentarer
Postat av: Farmskan

Hoppas du är riktigt snygg imorgon då! Eller snyggare menar jag ju...

2009-02-10 @ 19:07:39
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vännen du vet ju att du alltid kan ringa när du känner dig ensam, puss

2009-02-10 @ 19:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0