Excell kompis!

Ja nu är jag trött, min arbetsdag är precis slut. Med lite paus för äta middag och hämta färdig glutenfri semlebulle till Tias, som Tellan beställde åt mig igår. Fanns på bageriet jämte oss. Så nära utan att veta, då hade jag sluppit baka champinjoner.

Har som sagt precis packat ihop min jobbdator, suttit med excell-listor och "pillat", saknar en mus att styra med. Blir lite tokigt när jag ska autosummera, summerade några rader och fick slutsvaret: SANT, hur i hela världen kunde det bli ett ord??? Någon som vet!

Nyheterna på TV4 sen sova 5 kvart i timmen.

Godnatt

Git

PS. Jag har inte rört rummet där uppe, tallrikarna var borta när jag kikade in, men det ligger fortfarande kläder på golvet och bäddmadrassen är på väg av sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0