Fredagen........

Fredag den 13:e, trodde jag var en turdag?  Så var det ju inte riktigt då. Mycket strul på jobbet, fungerar inte, fungerar, något annat fungerar inte, nu gick det också fel...Det suger energi!!! Det kommer att bli bättre. Bara förståelsen och kommunikation hänger med.

När jag skulle gå hem, upptäckte vi ett nytt problem, stod och småsteppade, hade tid hos frissan och passa...lämnade telefonnumret och sprang iväg. 3 missade samtal när jag var färdigklippt. Skyddade, misstänkte vem/vilka det var, ringde tillbaka, ja teknikstrul.

På kvällen ringde jag ner till jobbet, de har det sådär, får så dåligt samvete, med vad mer kan jag göra?
Sen kom Mattias och Emely, vi åt och sen spelade vi spel, Med Andra Ord och Galen Panna, så himla kul! Kalle skulle gissa på jävulen i Moskva haha.  Precis vad jag behövde, Galenpanna - så skönt att slappna av och garva.



Efter spel och vindrickande var det dags att sova.

Som en stock,  runt midnatt slocknar jag totalt

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0