Helrenovering!

Efter jobbet, in i solen, få lite färg för att synas om jag ramlar under bubblorna i morgon kväll. Ska på teambuildning med kollegorna i morgon. Kvällen ägnar vi åt att bubbla på alla vis. Ska bli så spännande, tycker det är så kul att grotta och vända ut och in på varandra, hitta likheter och olikheter osv.....

Så idag har jag förberett kroppen, genom att ta bort allt hår som inte sitter där det borde, ja jag vet jag gjorde det häromdagen, men det växer fort. Fixat fötterna, det är så infernaliskt tråkigt, jag måste stå i duschen när jag gör det, maken gillar inte att jag sitter med mitt fotarbete i vardagsrummet. Vi har glasdörrar till duschen, varje gång jag böjer mig ner så slår ju någon del i och jag studsar frammåt, ni fattar va´?

Packat ner 3 ombyten, kan ju aldrig bestämma mej. Så tänker jag, om jag bara tar med mig ett, så har jag inget att välja på, då borde det vara enkelt, eller hur?


Min kompis idag, epilatorn Elisabeth.

Sov gott

ps. glömde ögonbrynen, snart ser jag väl inte vart jag går.

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0