Klackaskor!

Fick mej att riktigt gapskratt idag (också). En av tjejerna gick tydligen i höra klackaskor igår, för att öva inför Stockholms resan vi alla ska göra på jobbet. Hon ska nämnligen sova med en av tjejerna som ofta går i dessa klackar, och hon behärskar också detta. Hon som övar har inte samma vana... men igår gick hon tydligen omkring och vinglade i dessa, fick jag berättat för mej. Gick tydligen sådär, hon hade nämnligen trampat rätt i en kollegas handväska som stod på golvet. Och skrapat klacken mot en av skåpen. Hon är ju för skön. 

Idag när jag gick hem, kollade jag in hennes skor för dagen, men det var filt-tofflor, jag frågade henne;
- har du inga klackaskor idag?
- nehe inte idag.
- jag hörde att du hade klackaskor igår och råkat trampa i någons handväska?
- ja, det är ju inte så konstigt, den stod ju runt hörnan, så man inte ser den.....

    

Ja, tänk va kul vi ska ha, nu börjar planeringen hos många och förväntningarna börjar tisslas om lite här och där.

Härligt tjejer, är det konstigt att man har så kul på jobbet varje dag?! Ett super härligt Team!

Nu ska jag sova, så jag inte jäspar hela förmiddagen och får hicka på köpet.

Godnatt

Git  


Kommentarer
Postat av: Farmskan

Njut nu och kom hem med nyttig energi som du kan bjuda den fantastiska KS på... Kramar!

2009-02-25 @ 21:41:12
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0