Ledig?

Nyduschad och klar för dagens aktiviteter, som måste börja nu!!!


Då har helgen börjat och jag har inte ens börjat med allt som ska göras ännu. Virestads IF har fest på Aktivitetshuset och jag ska göra vegetariska pajer, vet ännu inte hur många, det kan ju förhoppningsvis inte bara vara jag som ska göra paj?
Jag bestämmer själv att jag gör två, de får plats i värmluftsugnen samtidigt. Sen måste jag städa Kalle ligger febrig, så jag får ta tag i skiten själv. Tvättkorgen är full (och då är sonens kläder fortfarande inte nerburna). Jag tänkte vara duktig och gå och träna en stund på gymmet. Håret är glanslöst och behöver en uppfräschning av slingor, kanske hinner jag det i morgon. Nä dax att ta tag i allt, jag blir helt matt av att vara ledig!!!

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0