Mamma 85 år

Att man kan blir så trött efter ett 85-års kalas? Började förberedelserna i morse med att baka en glutenfri tårta. Okey, jag kan inte baka, men jag vispade grädde och hade färdiga marängbottnar åsså la jag ihop dem och rev  choklad på. Färdigt!

Syster Pia kom och vi åkte upp till mamma, dukade, fixade och sen kom alla gästerna, vi var 22 st, och det roligaste var att alla var samlade, kusiner och barn, barnbarn och barnbarnsbarn. Den yngste Liam 2 månader, jisses så små dom är. Med en exotisk planka och prinsesstårta blev det väldigt lyckat. Mamma var nöjd, men jätte trött, vilket märktes för hon blev mer förvirrad för varje kvart som gick. 



Mamma skårar  tårtan! Fin i sin rosa schal!




Mitten, mammas storasyster Ingeborg, den äldsta systern Louise (95 år) kunde inte komma 
Längst till vänster, Eva min kusin.



På bilden Micke och Fia de nyblivna föräldrarna, Anne håller lilla Liam.

Nu är det dax för Beck - Gamen.

Go kväll

Git 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0