Måndag!

Ny vecka, nya utmaningar! Idag fick jag träffa en kandidat till tjänsten som min chef. Alltid intressant att träffa, får ju passa på att fråga så mycket som möjligt både jobb och privat relaterat. Därefter lunchade jag med Susse. Och sen tillbaka till ett nytt möte med en extern leverantör.  

For in på A-huset och la mej i solariet, somnade som en gris, vaknade när det slog av och fattade inte riktigt var jag var, drömde att jag var ute och cyklade med en kollega, så det tog en stund innan jag orienterade mej i det lilla utrymmet. Det var bara så skönt att sova en stund. Samtidigt fick den blekfeta huden lite färg, det kan den behöva!

Sen hem till mamma och tvättade åt henne och nu hemma och tvättar åt mej själv. Undrar om Inga har lust att tvätta åt mej? 

Blivit av med ytterliggare en möbel, sen går den sista på torsdag, då jag kan äntligen börja planera på riktigt. Hyllorna jag köpte i helgen, blev för långa, så jag måste hitta kvittot och lämna tillbaka, kanske lönar sig att använda måttband, så sparar jag tid och springa och byta. Korkat, men jag vet om att jag är ivrig, har jag börjat vill jag att det ska bli färdigt så fort jag knäpper med fingrarna, men så är ju inte riktigt verkligheten.

Ja du  Elie, tur att du kom förbi pålägget, det är ju lite tråkigt  i längden.....

God natt

Git

Kommentarer
Postat av: ELIE

skrattar ihjäl mig....Gith, det kan bara bli bättre,eller hur? //kramen

2009-02-25 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0