Matfixerad!

Jag har blivit helt matfixerad!!!! Ja, jag var väl det innan också, men nu när jag försöker mej på LCHF (low carb high fat) så läser jag alla recept jag kommer över. Till och med bakar. Just nu har jag baconmuffins i ugnen, var ute och tittade på dom och 3 st har runnit ut över hela plåten....men de andra såg fina ut, får se när pip-klockan drar igång och jag ska ut i köket och titta på resten. Vill inte gå ut innan det piper.

Har idag varit i växjö och manglat tuttarna i röntgen, en riktigt obehaglig grej, men tur att det finns och man blir kallad. Därefter skulle jag ut i möbelaffärer och leta lite nytt. Hamnade istället i några klädbutiker. Hittade lite smått och gott att ha på sig. Bla köpte jag ett par för stora byxor, det händer ju inte så ofta, märkte det när jag kom hem och bytte om till dom och nu någon timme efter hänger dom, lite kul faktiskt.




Gottit hoppas jag!

Go kväll
Git

      

Kommentarer
Postat av: Evha

2009-02-02 @ 21:30:00
Postat av: evha

2009-02-02 @ 21:31:19
Postat av: Farmskan

Jag hejar på dig! Att se dig äta bara grädde idag är visserligen emot allting man lärt sig men... man är aldrig för gammal för att lära nytt!

2009-02-03 @ 19:03:06
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0