Moviestar!

Japp så vad den biten också av klarad. Filmteamet på plats i eftermiddag, läppglans på (även på tänderna då), den lilla blommiga. Stirrade, inte med ögonen då, utan stirrig, när jag såg kameran komma in på vår avdelning. De går raka vägen fram till mig, hjärnan gick på högvarv...hoppas de inte ställer någon fråga jag inte klarar av, måste hitta ett intelligent svar - så kom frågan - Vad vill du ska finnas i baren uppe i Stockholm ?! Vad, vad är detta, for runt i huvudet efter ett svar, - jo, det blir nog Pernod och Cola, de skulle de försöka fixa. Sen gick de vidare, jag stod kvar som ett frågetecken, va, men, verksamheten då, har ni inga frågor om den??
Nä, måste nog sluta ta mig själv på för stort allvar. Lite senare, all personal utanför éntren hoppandes som Stina Lundberg, utom en som stod helt stilla längst fram, kanske lite kameraskygg (lider inte jag av).  Avslutade med dans i fikarummet. 
Detta får vi sedan se på kickoffen, tillsammans med filmerna från de övriga länderna som kommer att delta.  
Det ska bli så kul och nu känner man att det börjar äntligen att pratas, mumlas och tasslas om det, Yippie!


 
Om snöhögarna ligger kvar när vi åker, kan vi garnera stråket till tåget, inte så långt hemmifrån...

Visst ska vi ha kul!!!

Kram
Git

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Varför ser inte våra snöhögar ut sådär? Skulle defintivt spendera mer tid utomhus om så var fallet;-)

2009-02-21 @ 19:02:33
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0