Ny vecka - nya utmaningar!

Kalle hade sovmorgon, så jag fick kliva upp själv. Smög ut i badrummet och körde igång dagens bestyr, rengöring och utsmyckling. Därefter smög in i sovrummet för att klä mig. Kalle hade dragit täcke upp över öronen, så fötterna stack ut...då såg jag två sexiga saker sticka ut - Kalles fötter med blå sockar på. Han som aldrig brukar frysa har hittat sockar i nattens mörker. 

Iväg till jobbet, har gått ganska bra idag.  Ett par korta möten bara. Hem åt gjorde snabbt det som måste göras. Därefter lite telefon tjatter, med mamma, som var trött efter gårdagens festande. Sen ringde till svågern, som också satt och latade sig i soffan. Och till sist, men inte minst till Eva, som satt och tittade på tv i datorn, tv:n gått sönder, trist.

 Gjorde iordning en turkisk yoggi dessert, med lite grädde och frusna hallon, mums-filli-babba. Men idag saknar jag ostbågar!!! Det har kommit en ny variant, ostbågar med chilli, tänk det får jag aldrig äta! Då känner jag mig som en ful kylskåpsmagnet.


Men jag ska hålla ut, det är ju jättegott, även om jag känner mig lite "svag" ibland.

Go kväller!

Git 

  

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Jag tycker du är jätteduktig... imponerad av din karaktär. Kram Chefen -2,3

2009-02-16 @ 21:59:11
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Eva, lchf-coach:)

Hej Gitchen,

tips på snacks som du kan fixa istället för att falla för ostbågar... med chili!

http://kolhydrater.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=4b856588-b2c0-4169-b329-84a0d923b006&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup kram Eva

2009-02-18 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0