Revy lördag!

Igår var jag och mannen i Osby för att titta på en ny fåtölj och en ny soffa på Annorlunda rum i Osby, tyvärr fanns där ingen vi fastnade för. Därefter till blomsteraffären för att köpa blommor till David som dansar i revyn som vi ska på ikväll, ingen före mig i kön, men det tog 20 minuter för henne att binda om 10 tulpaner med lite grönt i. Kalle satt i bilen och väntade, han trodde jag gått hem och lämnat honom utanför i bilen. Ja, det går inte så fort alla gånger...

Revyn började kl 16 och vi var på plats i baren redan 15.30. Den var ganska bra, bättre förra året, men det var en del riktiga asflabb i alla fall. Tex. Vet ni vad världens minsta kyrka kallas? Jo, kondomen - En ståplats och klockspelet utanför.

Därefter hem till Ola och Eva som bjöd på riktigt god mat (som vanligt), Haide, Lena, Stefan, Sture och Ingrid också. Efter maten ner i cigarr-och drink källaren, kvällens provning var Rom, fanns några riktigt goda, men också några som var riktigt vassa. 

Dax för cykeltur hem och sova, fotbolls cup i morgon, ja inte för mig, jag ska ha sovmorgon!!!

Git 

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Hur gick det med melonerna... eller var det champinjonerna?

2009-02-02 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0