Sanningar om livet efter 39!

Fick ett mail idag av en go kompis som jag tycker är ganska kul! Se här:

Kvinnor över 50 får inga bebisar därför att de skull lägga dom någonstans och glömma bort var. (hu hemska tanke)

Ett av livets mysterier är hur en 2 kg låda med godis med godis, kan göra att en kvinna går upp 5 kg i vikt?! (finns det forskning på detta?)

Min hjärna inte bara vandrar iväg ibland - ibland lämnar den mig helt! (trot om ni vill)

Det bästa sättet att glömma dina problem är att gå i för trånga skor....(åsså får man ömma knölar på köpet)

Det bästa med att leva i en liten stad är: när du inte vet vad du gör så vet nån annan det. (jag bor i Älmhult)

Ju äldre du blir, desto svårare är det att minska i vikt - därför då har din kropp och ditt fett bivit verkligt goda vänner. (jag ska se till att vi blir ovänner illa kvickt!)

Ibland tror jag att jag förstår allt - sen återfår jag min medvetslöshet. (?)

Jag gav upp jogging när mina tights gneds samman och satte eld på mina strumbyxor. (varför uppfann man inte strumpbyxan, en lönsam affär, säger min man) 

Problemet en del kvinnor har - de blir helt upprörda av någonting och sen så går de och gifter sig med honom.  (gäller inte mej då)

Kram alla härliga kvinns!!

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Har precis haft vinkväll här hemma så därför har jag just nu blivit riktigt jäkla förbannad på mitt fett... hoppas det lämnar mig i natt. Kram

2009-02-12 @ 22:35:43
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: susan & Tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-13 @ 18:23:49
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0