Shopping och slappa!

Sov inte riktigt så länge som jag ville. Men det får jag ta igen senare tänkte jag. Efter diverse updrag på morgonen, ringde jag jobbet, fortfarande strul. De kämpar på, ni är riktiga kämpar!

Väcker sonen som bara ska sova en kvart till, när han väl är uppe, upptäcker då att hans målvaktsutrustning ligger i tvättmarskinen, blöt...mitt fel? Tog gammal utrustning, sen  så måste vi bara iväg till Team Sportia, hämta bollar, in där, på väg till samlingsplatsen (match i Killeberg), väl inne i bilen igen, det är mer grejer vi ska ha på Team Sportia, ur bilen och in i affären igen, hämtar en låda till med utrustning, sen till samlingen, pust och stön! In på Lindex och köpt pytte små kläder till Liam som jag ska få träffa för första gången i morgon., min systersons pojk. 

Jag åkte hem och lägger mej i soffan för att läsa aftonbladet. Somnar och vaknar 3 timmar senare när Kristoffer kommer hem. Oj, det behövde jag verkligen. Hungrig har inte ätit på hela dagen, köpte kycklingrulle till oss, skrapade ut innehållet och slängde brödet. Gott!

Tagit itu med tvätten, och nu är det lördag kväll, ska inte göra ett enda dugg mer. I morgon fyller malla 85 år (hon gissade på 75 år) då ska vi ha kalas för henne, syster yster har fixat maten och bakat tårta, jag fixar dricka (ja alkoholfri, mamma har alltid varit nykterist, tur det inte är ärftligt) duka och pynta, alla kusinerna kommer att träffas igen. 

Chefen, ha så kul ikväll dansa för mej också, hade varit kanonkul att vara där.

Kram, åsså är det ju alla hjärtans dag!

Git 

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Tur du inte var där... katastrof!!! Berättar mer på måndag. Kram

2009-02-14 @ 23:44:36
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0