Singing quiz!

Efter jobbet igår var vi några  stycken som tog oss till Värdshuset och åt lite god mat (nachos med köttfärssås, två såser, bytte ut nachosen mot gurkstavar) och gott vitt torrt vin. Pillan skulle bara parkera bilen hos  Previa, hon skulle sova där på natten, fick rita en karta, från Previa till Värdshuset....hon har inte heller något lokalsinne, jag tror faktiskt att mitt är lite bättre. 

Efter lite småsnack och lära-känna-chefen bättre, gick vi vidare till After Work, där var det sångtävling, ja vi var ju tävlingsmänniskor, det gick inte undgå att se för de andra gästerna. Vi stod upp och skrek ut svaren nästan varje gång.
Riktigt kul! En av arrangörerna stoppade mig när jag var ute och tvättade händerna, han undrade om vi hade några ideér till några mer sådana här arrangemang där publiken blir så aktiverade. Jag hänvisade honom till Pillan.

Pop Music questions


Idag på jobbet så dök hela linjen ner och allt gick ner, det är en mardröm varje gång. Vilket stim det blir, innan man hittar orsaken och kan börja jobba på den och får en ungefärligt tid på när det kommer tillbaka. Tack och lov varade det inte så länge denna gång.

Idag tog min luftspray slut på jobbet, oj då. Fick reda på vad den kostade!!! Det kunde jag väl fått veta innan? Ja man gav den till en som skulle använda den på rätt sätt, och inte leker med den. Försent. Men nu är mitt tangentbord jätte rent det är bra.

Kvällen blir utomordentligt lugn (maken ligger hemma i flunsan), har precis ätit köpe-thaimat, så gott. Ja Eva, jag åt inte av riset, pillade även bort morötterna. Åh, nu glömde jag ju köpa djävuls-såsen där inne. Hade jag ju haft tid med när jag ändå stod där inne och vääääntade på maten (45 min). 



Ha en go fredag kväll 

Git

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Visst hade vi skitkul, blir det ngr tävlingar i Stockholm i maj så är vi tre ett bra team hihi

hälsa Kalle o krya på sig

kram

2009-02-08 @ 20:02:33
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0