Grillat!

Det blev grillat på nyårsafton. Efter den spanska soppan gick Kalle ut och grillade kalkonspett, det blev riktigt lyckat.
Kvällen förlöpte väl, vi körde 80-tals tema på musiken, va så kul Maria sa hela tiden - åh det är ju den här. Ja, det var många godingar och minnen som kom upp.

Ja, så är det nytt år 2009. Ett titt i backspegeln för att reflektera är ju något som de flesta gör. Kan själv konstatera att detta året har som de andra gått väldigt snabbt. Det har varit ganska likt de tidigare åren, de liksom flyter ihop. Frågan man ska ställa sig, vad har gått bra, vad hade jag kunnat göra annorlunda, så det har jag funderat på ett tag, och fått ihop en del som jag är nöjd med och en del som jag ska jobba mer med. En  stor förändring är att mamma flyttat och blivit betydligt gladare, men tyvärr mer virrig. Kristoffer har slutat skolan och fått tag i ett deltidsjobb, det får man vara tacksam över.

Sista halvåret har ju kantats av varsel och ekonomiskt elände i många länder ink. Sverige. 

Jag har också tagit mod till mig och gjort en långresa, det var inte sista gången, jag vågar göra det igen. 

Hoppas att 2009 kommer att ge lika mycket som året som gått, med fortsatt god hälsa och kärlek i allmänhet och i synnerhet till de som står mig nära.

Nä, nu ska jag asa mig upp från soffan och hämta lite mat i den pizzerian som har öppet idag, det blir idag mozarella pizza.

God fortsättning på er alla!



Git 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0