Home alone!

Måndag kväll innebär, ensam hemma. Kalle jobbar sent och Kristoffer också. Inte så kul att äta själv, men är man matvrak, så ställer man sig ändå och lagar mat. Potatismos och biffar, var så sugen på det idag, gick ändå hyfsat kvickt.
Sen är det det här med grönsaker, vad ska man göra när man inte tycker om det. Det enda som går ner är wokade, det är bara det att nu börjar jag tröttna på det också. Få väl hitta på något...

Idag har jag och Lena PH samma visa i huvudet, "ont, det gör ont, men det går, det gör mycket ont på natten och mindre på dan" så har det varit ett dygn, men det känns bättre, med värktabletter och lösa goa flanell byxor känns det okey.

Ska nu sätta mig med lite inredningstidningar och leta soffa, tips till ett nytt vardagsrum, behöver också en ny fåtölj till tvrummet (som det hette förr). Den gamla är sliten, men ack så skön. Blir inte lätt att ersätta den.

Imorgon blir det excell utbildning, tänk om jag äntligen kan få ordning på hur man gör formler, tror du det är möjligt Mange?  =D2/H7(DD3/KA3)


Ha en bra kväll

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Men Git(tan)... den formeln kommer bara att visa #värdefel#... ha ha ha. Vi saknade dig under kaoset idag, du har en himlans flyt med dina kurser och semestrar när det är som värst :) Kram!

2009-01-13 @ 19:00:36
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0