Iskallt!

Ja nu har vintern slagit till med full kraft när det gäller minusgrader. Trägolvet med sina springor känns väldigt väl, har därför inhandlat filtsockar. Goa!

Ska på Sun-Trip fest på lördag i Bråthult, det passar ju bra att få komma till värmen ett tag, undrar vad man ska ha på sig då? Det jag tänker på är gula klänningar eller t-shirts, vad det inte det de hade på sig i filmen? Gult - har jag något sådant i garderoben, tror inte det.
Men solglasögon och solhatt kan det ju blir, och karva ut en ananas och hälla något gott i, kan man ju alltid göra (tror jag, har aldrig försökt). 



Ska det vara så här stiligt, eller.... 

Lite mer avslappnat?



kram
Git

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Nu har jag lagt in på min blogg också (äntligen) kram

2009-01-08 @ 13:53:07
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0