Kurs och Kaosdag (har jag hört)

Excell utbildning klar, bara å sätta igång och göra nya uträkningar, ska blir kul och se om det fungerar på riktigt. Jo det är klart det gör, eller?

Har hört och läst lite mail ikväll, en produktionssättning saknar vissa delar som gör att våra handläggare får problem, inte kul.  Men ni gör allt för att den goda servicen ska hållas och det gör ni som de proffs ni är! Kämpa på världens bästa kundservice!!!

Klämde också in ett givande möte idag, även om det blir lite huvudbry, men det är alltid nyttigt och tänka till ibland. Precis som kära mamma, som idag har lärt sig ett nytt kortspel på servicehemmet, en dansk kompis, lärde ut ett nytt kortspel, inte populärt. Mamma sa - "man fick tänka hela tiden och vi spelade i 2 timmar! Jag är helt slut i huvudet" - .  Ja, visst är det jobbigt att behöva tänka när man blir gammal. Ska se om jag kan undvika det när jag blir 85 år, då ska jag bli helt spontan!

Dax för bygglov (det har redan börjat!) måste se alla dessa nya tips på inredning, åsså lite Matte me´.

Go kväll!

Git

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

tar tacksamt emot lite exceltips i morgon, ät nu inte för mycket godis. Själv skall jag synda på lite ostbågar

Ses i morgon, kram

2009-01-13 @ 21:02:30
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Postat av: mrollan

Hej Git!

Vill bara tala om att jag hittat in nu och nu är det ju än en blogg att läsa.. väldigt trevligt!! Sitter här framför brasan och kollar läget. Vi ses imon, kommer säkert kommentarer här om du inte får dom på jobbet :)



Kram kram

M

2009-01-14 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0