Leila bakar och Git bakar också!

Fast inte lika bra, men nu funderar jag allvarligt på att sluta. Om man följer ett recept exakt, så fattar jag inte att det ändå kan bli fel. Förstår inte de som skriver recepten, ska man verkligen själv prova sig fram tills man hittar rätt, då får man ju baka samma sak många gånger innan man kommer fram till så som den ska se ut och rätt konstistens.

Äldste sonen är ju gluten intolerant och älskar semlor. Så då tänkte jag självklart att jag bakar det till honom.


Våra till vänster....Mattias till höger. 



Så här ser de ut i påsen, jag ska smuggla in dom till Willis och lägga dom bland champinjonerna, ingen kommer att se att det är gluten fria semlebullar. Obs! Storleken stämmer överens också.

Gokväll!

Git

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Att jag inte dog när du kom med champinjonen idag och bad om hjälp, du är ju bara för underbar- Men jag som då har tre glutenintoleranta barn skall ju följa med dig till Maxi på onsdag och shoppa sen blir det baka av vännen, kram o hälsa Kalle att det är aldrig för sent att ge upp

Mange hälsar att snart är det dags för en duell igen

2009-01-26 @ 21:37:08
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0