Man skulle vara hockeyspelare!

Henrik Zetterberg är garanterad 12 miljoner om året tills han blir 40 år, alltså ytterliggare 12 år. Synd att man inte tänkte på det från början. Eller kanske man skulle blivit en kvinlig Tiger Woods, som förra året tjänade över 1 miljard. 

Fast rikedom kan mätas på många sätt. Och min rikedom är jag ganska nöjd med, jag har två friska barn, jag själv är frisk och en frisk man, (fast när han är förkyld så...ja ni fattar va´?). Jag har ett jobb jag trivs jätte bra med och goa arbetskamrater som förgyller dagen. 

Haft besök av syster dottern idag, hon var lite bekymrad, men efter en stund, var hon lugn och glad igen. Därefter en kort kvällspromenad och nu är det dax och gosa ner sig i sängen. 

Sov gott

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Tack för ikväll. Kärlek!

2009-01-29 @ 22:50:32
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0